Thursday 25 August 2011

.:. ketenangan yg dicari .:.

di sbbkan masalah yg melanda baru2 nie.. mata aku yg comel2 cam anime
da bertukar jadi cam mata panda.. dlm erti kata lain bengkak..
hati pun bole thn jugak bengkak tp x nmpk kan, x salah kalau menagis
utk luahkan rse yg terpendam utk hilangkan rasa berat di hati..
tapi.. INGAT! ia menjadi salah kalau 
kita nagis berhari2 lebih dri seminggu da kira kronik..
tandanya kita sdg menyiksa jiwa sendiri..

hidup jgn harapkan org lain je yg gembirakan kita.. selama nie aku pndai
gembirakan ati org lain, jadi aku yakin aku mmg boleh 
happykan hati aku sendiri..

kegagalan bermakna anda belum berjaya lagi..
lagipun sejak kejadian x byk perubahan sgt..
tp ada la jugak yg terasa lain.. boleh ke menharap lagi?
x pasti..

apa yg penting ketenangan yg dicari..
mood rasa mcm nk pergi sg yg x der org..
berendam dlm air sg yg sejuk.. 
mesti tenang sgt2..

ada uma sndri kena wat kolam nie..
rase cam pns jiwa jer ngan husband maka..
BERENDAM! ehe
berendam mandi x per.. jgn berendam air mata



paper pun smile is da best medicine oke!
sukses;)


No comments:

Post a Comment