Saturday 20 August 2011

.:. tamat sudah sebuah harapan .:.

kerana memegang pd janji, aku turutkan dan ku tunggu dirimu,
tp syg janji tinggal janji.. benar kata orang manusia mmg sering lupa dgn apa yg di
tuturkan.. jujur hati ku luluh.. tp apa kan daya, aku x mampu mengubah realiti.

satu harapanku, jangan mempermainkan hati ku.. kerana aku tdk sekuat yg di sangka..
aku lemah.. hati aku tewas dgn perasaan.. bagai membuka pekung di dada,
tp mmg aku org yg betul2 mudah terluka..

jikalau dari mula yg kau inginkan hnya bersahabt dgn aku, kenapa perlu 
engkau bersikap sedemikian..

aku bukan penghibur di kala kau sunyi.. 
hidup nie ada qada' dan qadar'.. aku terima .. redha..

i'm not saying i have nothin', im not saying that i'm gone completly, 
its just sometimes it's all a bit too much..
i'm not going to do anythin stupid b'coz i know it will get better,
it has to right?

but for now, juz 4 now it hurts..



.:. that's it for now titik .:.

No comments:

Post a Comment