Sunday 4 September 2011

.:. persahabatan .:.

dulu.. dia seorang sahabat yg paling aku syg..
mungkin kami salah percaturan hingga menyebabkan persahabatan kami putus..
aku masih mahu dia menjadi sahabatku.. mampu ke aku betulkan keadaan?
kerana aku taw ini semua berpunca dri salah paham.. dan ego yg menyebabkan
persahabatan nie lambat nk di pulihkan..
aku dan dia .. dua2 bersalah.. 

terasa mcm nk jer membiarkan persahabtn tu berkubur, tp hati mngatakan JANGAN!.
terasa ada benda yg perlu di jelaskan..
dia pernah menjadi sahabat yg baik..
dan dlm segalan perkara sering memberi sokongan..
andai aku undur diri dan mengambil jln tengah..
mungkin aku akan menyesal.. menyesal sbb tdk prnh taw apa punca
sebenar persahabatan kami rapuh..

mungkin aku akn rasa menyesal cari dia.. cuba nk pulihkan blk..
tp aku mungkin akan lg menyesal kalau aku x berusha waima sedikit pun
utk cuba pulihkan..
aku bukan jns org yg suka give up! lagi2 bnda nie jd sbb slh phm yg x berasas..

dlm ati suspen.. tp nnti nk cuba jugak..
if x berjaya.. hey! at least i did try kan?
moga2 yg salah dpt di perbetulkan.. yg keruh dpt di jernihkan..
amin~



friendship ~ a building contract u sign with laughter & break with tears..

.:. that's it for now titik .:.

No comments:

Post a Comment