Saturday 17 March 2012

.:. Mampukah ianya diukur dgn wang ringgit .:.


Surprise dari en biskut sy smalam betul2 buat saya tersenyum hingga ke saat ini, bagaikan di beri dos berlebihan aku terasa msh di awang2an, biasanya pasangan tu romantic time mula nk menawan hati wanita shj.. tp stlh agak sekian lama kami bersma dia msh lagi mampu buat aku rasa seakan cinta itu senantiasa mekar..
Aku tidak memrlukan sejambak bunga ros yg dihntr oleh delivery boy tp ianya lebih bermakna andai dia sndri hadir di depan ku di saat aku hnya katakan aku betul2 rindu pd dia.. meskipun aku taw dia penat tp sanggup dia snggh dlu berjumpa dgn ku, semata2 utk sebuah senyuman dari ku.. 




Mampukah memori ini diukur dgn wang ringgit? Pastinya tidak.. mampukah memori ini layu bgaikan bunga ros? Pastinya tidak.. malah ianya akan menjadi salah satu kenangan yg terbaik utk ku.. jadi itu tujuan ku catatkan di sini.. andai satu hari nnti ada pergaduhan antara aku dan dia.. aku harap aku mampu bca artikel ini dan sedar yg betapa dia jujur dan ikhlas menyayangi ku.. kerana hati yg marah hnya mmpu mengingat perkara sedih shj.. maka aku harapkan andai satu hari aku m’bca artikel ini dlm keadaan sedih.. ingtlah yg sememangnya engkau sgt bahagia di saat engkau mengarang artikel ini..
 
Maka ingtlah janji engkau bersama si dia, yg berjanji andai ada masalah akan cuba sedaya upaya tnpa menyerah kalah utk hubungan ini, meskipun dah berumah tangga janji itu akan sentiasa terpatri .. moga kita bukan pasangan yg mudah putus asa di dlm ujian yg diberikan olehNya..

Dan kepada En biskut sy yg sy sgt pasti akan baca blog sy senantiasa.. thanks syg kerana hadir dlm hdp org.. terima ksh sbb menjadi seorang yg sgt tegas pd luarnya tp sgt penyayang pd dlmnya.. my love for u will never change ..
  

No comments:

Post a Comment